awam

Sebut Harga Sebut Harga

«Back

KENYATAAN SEBUTHARGA - LPNM/BPPT/(SP)/33/2017

mpib

LEMBAGA PERINDUSTRIAN NANAS MALAYSIA
(KEMENTERIAN PERTANIAN DAN INDUSTRI ASAS TANI)


KENYATAAN SEBUTHARGA

LPNM/BPS/(SK)/31/2017
 

CADANGAN MELAKSANAKAN PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN TAPAK, PENYEDIAAN TAPAK TANAMAN, MEMBEKAL INPUT PERTANIAN, BENIH NANAS DAN MENANAM SELUAS 16.50 EKAR KEPADA PENGUSAHA NANAS DI HUTAN MELINTANG, PERAK

 

1. Sebutharga adalah dipelawa daripada Syarikat-syarikat tempatan yang telah berdaftar dengan LPNM seperti tajuk di atas dan syarat-syarat berikut:

 

Bil MOF Wajib hadir taklimat tapak pada Dokumen Sebutharga boleh diperolehi di tempat & masa sebagaimana berikut
1.

222104

Perkhidmatan Perladangan

Waktu 10.00 pagi Mula Khamis
9 November 2017
Tarikh Khamis
09 November 2017
Hingga Isnin
20 November 2017
Tempat PPK Hutan Melintang Perak Dokumen Semasa sesi lawatan tapak
Harga RM 30.00

 

2. Hanya PENAMA dalam Sijil SSM sahaja yang boleh menghadiri lawatan tapak;


3. WAKIL daripada syarikat adalah TIDAK DIBENARKAN semasa sesi lawatan tapak diadakan;


4. Pembekal-pembekal yang ingin menyertai sebut harga ini WAJIB berdaftar sebagai pembekal dengan Lembaga Perindustrian Nanas Malaysia. Pendaftaran boleh dibuat melalui capaian URL http://supplier.mpib.gov.my.  Syarikat yang TIDAK berdaftar dengan LPNM adalah TIDAK LAYAK menyertai sebut harga ini;


5. Waktu urusan pembelian dan pertanyaan mengenai sebutharga seperti berikut:
 

Hari Waktu

Ahad - Rabu
Khamis

9.00 pagi - 12.30 tengahari & 2.00 petang - 4.30 petang
9.00 pagi - 12.30 tengahari & 2.00 petang - 3.00 petang

SEBUTHARGA TUTUP PADA
Waktu Tarikh Tempat
12.00 tengahari 20 November 2017 Kaunter Khidmat Pelanggan, Blok A, Wisma Nanas, No. 5, Jalan Padi Mahsuri, 81200 Bandar Baru Uda, Johor Bahru Johor

 

6. Pembelian dokumen sebut harga juga boleh dibuat secara atas talian dan pembayaran boleh dibuat melalui akaun CIMB Lembaga Perindustrian Nanas Malaysia : 860-1509-846;


7. Bukti pembayaran perlu dikemukakan melalui email perolehan@mpib.gov.my atau fax ke 07-2365694 untuk mendapatkan resit rasmi.


8. Dokumen sebut harga (manual dan dokumen sokongan)  yang telah sempurna diisi dan ditandatangani hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan dimasukkan ke dalam peti sebutharga di tempat sepertimana jadual di atas;


9. Sebarang pertanyaan, sila hubungi pegawai Perolehan di talian 07-236 1211 sambungan 152.

 

 

PERINGATAN : "PEMBERI & PENERIMA RASUAH ADALAH SALAH DIBAWAH AKTA SURUHANJAYA PENCEGAH RASUAH MALAYSIA" (AKTA 694)